Bebeğime kendimce uyku eğitimi verdigimi dusunuyorum yada veremiyorum anlayamadım .uyku rutinleriyle mayistirip sonra beşiğinde desteksiz uyku yapmaya çalışıyorum .normalde kucakta evde gezerek uyurdu . Biraz kucak biraz beşik uyuyor .bugün akşam uykusuna sadece beşiğinde miziklayarak uyuyakladi.pis pis pat pat ile .uyuduktan 45. Dk sonra ağlayarak çığlık çığlığa uyandı .1 saat durmaksızın agladi . Her gece ,gece uykusuna yatınca 45-50 dk dyince uyanıyor ve ağlıyor .. bu uyanmalarinda kucakta sakinlestirip besigine yada yanıma yatırıyorum . Neden 45-50 dk da bir uyaniylt bilmiyorum . Sorum şu neden 1 saat durmaksızın agladi nerde yanlış yapıyorum .. gerçekten yardımcı olabilecek olan varsa çok mutlu olurum çünkü bebeggim ağlayınca bende ağladım.hatta ağlayarak yazıyorum şuan mesajı .. neden diğer bebekler gibi benim bebeğimde yatınca 1&2 saat de olsa deliksiz uyumuylr .ne var bu 45-50 dk da ??? Neden 1 saat durmaksızın agladi ???