Marsila var-dı, benim kizm da aynı şekildeydi , battaniye de salladık ayakta salladık beşikte salladık emzik verdik(tutmadı) ne denediysek olmadı ağladı hep , beyaz gürültü ve ayakta pış Pış gezinmede bulduk çareyi o bile bazen fayda etmezdi 24 saat uykusuz olduğunu bilirim insan kendi için değil o küçücük beden nasıl dayanır endişesi sarıyor ,şuan 8bucuk aylığız geçti o günler hepsi bir süreç sizde yöntemler deneyin bebeğiniz neyde rahat edecekse , annelik bazen asla yapmam dediğin şeyleri yapmaktır 🤷♀️