3 aylık bebeğim var sma confort içiyor mamayı hem emiyor hemde mama içiyor ama günde en fazla 4 kez içiyor 120 ml içiyor bu ara mama bitince ağlıyo kutunun arkasında 3-4 ay 180 ml diyor oda bana çok geldi 150 ml E çıkayım diyorum hem emzirip hem mama yedirenler siz günde kaç biberon ve kaç ml içiriyorsunuz ?