2 aylık bebeğim uyku ve meme dışında hiç bir derdi olmasada sürekli ağlıyor bişeyle oyalama sürem taş çatlasın 10 dk kucakta olmuyor oyun halısına koyuyorum olmuyor ana kucağına koyuyorum olmuyor bu durum daha ne kadar gidicek artık önümü göremiyorum dışarı çıkıyorum arkadaşlarımın bebekleri susup etrafı izliyor bi benim bebegim ağlıyor hiç bi şekilde oyalanmıyor hep böylemi gidicek içimi rahatlatın lütfen:(