Merhaba herkese, hamileliğimin 16.haftasında meme kanseri teşhisi kondu. Hamilelik boyunca doğuma kadar kemoterapi aldım. Şu an çok şükür evladıma kavuştum. Kemoterapim hala devam ettiği için emzirmem yasak ve zaten sütüm de ilaç verilerek kesildi. Sizlerden isteğim bir kaç kez de olsa bebeğimi emzirecek bir anne var mı? Şu an 3.ayına girdi ve bir damla bile anne sütü alamadı. Maddi olarak da elimizden geleni yapmaya hazırız. Artık işin psikolojik yıkımını üzüntüsünü bir kenara bırakıp bebeğimin sağlığını düşünme evresine geçtim. İstanbulda yaşıyoruz. Bebeğim kız. Şimdiden teşekkür ederim