Bebeğim 3 aylık 6 aylık uzun kollu zıbın aldım 6 -7 tane pijama aldım kışında giydiririm diye büyük aldım 28 dakikalık program var çamaşırları attım aldığım günden beri bugün bi baktım kolları kısa geliyor çekmiş demekki pijamaları yıkadıkca sanki soluyor ben dişimle tırnağımla biriktirdiğim parayla gidip alışveriş yaptım bebeğim soğudu giyinsin diye büyük bile aldım her zamanki giysilerini yıkadıgım programla 2-3 yıkamada aldıklarım resmen kolları kucuk rengi soluk hediye almıştı biri bir takım önceden onu da 2 yıkamada solmuştu anlamamışım demekki e bebeğin giysileri yeni gibi kaç zamandır giydirmeme rağmen . Nasıl nerden şikayet edebilirim sonuçta bedava almıyoruz ki malları berbat demekki