Bebeğim 2 aylık ve alerjisi çıktı benim de tükettiğim tek şey yoğurt kaşar falandı şuanda onları da yiyemediğim için hiçbir şey yiyemiyor gibi bir şeyim. Sütüm azalıyor hissediyorum.. alfamino mama verdi doktor eğer sütüm giderse onunla devam edebilir mi büyüyene kadat yani bir zararı var mı çok üzülüyorum çaresizim resmen ama sütüm çok azaldı çocuk doymuyor sürekli emzirmeye çalışıyorum sütüm gelsin diye ama yok