Kızım 4. Ayına girecek fakat hiç yatmak istemiyor kucakta oturmak istiyor. Hatta yatarken kafasını ve gövdesini görülür şekilde dirsekten destek alarak kaldırıyor. Kalkamayınca ağlıyor sürekli kucakta oturmak istiyor. Napıcam ben ya 😖 beli ağricak. Doktorumuz 15,20 sn oturabilir dedi ama bıraksam akşama kadar oturacak bebiş 😂