Mesela bir kitabın sayfasına takılıyor. İşte Elif veterinerden döner dönmez söyler misin kendisi bile cümleyi ezberlemiş düşünün o sayfayı ezberliyoruz. İşte bir kitapta abi camı kırmış der misin? Süreli böyleyiz. Günlük hayatta olan bir şeyi işte abla işe gitmiş orda düşmüş söyler misin? Sürekli şarkı söylettiriyor, belirli şarkılar takılıp kalıyoruz. Konuşması falan çok iyi kitabı baştan sona okurduk şimdi yok hemen kapatıyor istediği sayfayı ya da cümleyi okuyup. Bunun nedeni ne olabilir acaba ?
Gün içinde zaten sürekli her şeye ağlıyor. O kadar yoruldum ki gerçekten. 2 yaş sendromu mu bilmiyorum nedir bu ama. Süpürge açıyorum ağlıyor kapattırıyor. Uyumamaya direniyor. Biraz rahatladım demiştim ama şu aralar küçüklük halinden de zor günler yaşatıyor.