20 günlük bir anneyim arkadaslar. Sütüm yetersiz mama da veriyorum çünkü bebeğim biraz emdikden sonra ağlayıp memeyi ağzına alıp alıp bırakıyor. Fakat mamayi nasi veriyorsunuz merak ettim ben çay kaşığı ile memenin yanından veriyorum ya da emzik ağzında iken yandan . Bu şekilde çok zor oluyor. Biberon ile veren varmi?
İlk bebeğimde de süt ve mama birlikte goturuyordum fakat biberon vermeye başladığımda emmeyi bıraktı.
Bu konuda tavsiyesi olan var mi?