Kivitonunannesi Bebeğimin bezi acayip sidik kokuyor. Bez hemen kokuyu dısariya veriyor.acaba benim bezlerimde mi sıkınti var,aynı sıkıntıyı yaşayan var mı? Bir sürü de almıştım indirimden.
Eda6714 Kivitonunannesi bezden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum molfix kullanıyoruz sadece gece uyuyup sabah altını alıyorum sadece sabah alırken kokuyor
63_hulya_63 Kivitonunannesi bebeğin susuzz kaldığı zamanda çişj çok koku yapar yada bir ilaç kullanıyorsa falan
Haffuse Ben de turco kullaniyorum. Cok uxun sure bezi degistirmezsem kokuyor. Ama genel olarak boyle bi sikayetim yok
Kivitonunannesi 63_hulya_63 canım aslında demek istediğim şu çisi koyu veya keskin kokulu değil normal idrar kokuyor ama işte bez o kokuyu dışarı salıyor hemen🙄
_tosbiginannesi_ Kivitonunannesi Koku dışarı çıkıyor çok rahat bir şekilde. Sadece 1 defa çişini yapsa bile bez top top toparlanıyor. Sık sık değiştiririm bebeğimin altını , yeni doğduğunda kullanıp memnun kaldığım için indirimde stok yaptım ama hayal kırıklığına uğrattı 🥺🥺
Kivitonunannesi _tosbiginannesi_ yaa ben de hep stok yaptım bı dolabım baby turco bez dolu pişman oldum canım🥲 azıcık ciş olsa çıkıyor koku
pembeayakkabilikiz Kivitonunannesi canım belki bebeğinde enfeksiyon olabilir enfeksiyon olunca da çiş kokar.
Kivitonunannesi pembeayakkabilikiz canım daha birkaç zaman önce idrar testi yaptılar temizdi test bı de normal idrar kokusu keskin değil ama dışarı koku veriyor işte anlamadim