Ben de bu sene lisanstan gireceğim.Aynı sizin gibi yapıyorum.Akşamları bebeğim uyuduğu gibi hemen oturuyorum kitapların başına.Bir ünite bitirip test çözüyorum sonra diğer derse geçip aynı şekilde yapıyorum.Sonra tekrar amaçlı birer test daha çözüyorum birkaç gün sonra.Gündüzleri de izleyebilirsem video izliyorum falan.İnşallah emeklerimizin sonucunu alırız. 🍀