Cocuktan sonra psikolojik olarak bittim. Kendimde eşimde sürekli bir hastalık arıyorum mesela bugün midem bulanıyor( evlerden ırak allah korusun) mide kanserimiyim. Sürekli cocugu inceliyorum.
Eşim işe gidiyor yolda birşey olacak diye korkuyorum. İnternet zaten beni mahvediyor.Nasıl bu hale geldim bilmiyorum. Ne yapabilirim?