Habibetlppp Goktug80 benim kızımda içmedi içmek istemdi hiç bardaktan kendisi içiyor yada pipet koyuyorum bardağa öyle içiyor dışarıdayken de pet şişeden içer
Hayat123456789 Goktug80 benim bebe de o zamanlar icmiyodu canım yaşına geldi alıştı şuan 14 aylık sürekli suluktan içiyor kendi kendilerine alısıyolar çok uğraşmıştım o zamanlar bende pipetle veriyordum hep şimdi elinden suluk düşmüyor
Haffuse Sulugu degistir. Ne tarz suluk kullaniyorsunuz? Koko falan mi oluyor acaba? Su icmeyi mi sevmiyor? Yoksa sadece sulugu mu reddediyor
Goktug80 Haffuse mamajonun sulugunu kullanıyorum .bardaktan falan ben icirirsem içiyor.normal biberonda denedim onda da içmedi
Haffuse Goktug80 pipetli suluk dene, once pipetle icip icmedigini dene istersen. Ben wee nin pipetli sulugunu kullaniyorum. Bi de suyu hafif soguk ver, o zaman dahq cok sevebilir.