Merhabalar, bebeğim 2-3 haftadır tadımla beraber son haftadır porsiyon şeklinde ek gıdaya başladı fakat hem dili hala emme refleksinde hem de ellerini kaşıkla beraber ağzına götürüyor. Parmakları ağzındaylen yemeye çalışıyo ne zaman çiğneme refleksi gelişir genelde bu şekilde mi geçiyor alışma süreci? Tecrübelerinizi beklerim..