Kızlar nasıl bırakacak ya çok canım sıkılıyor 😥 1 yaşında başladı hâlâ bırakmıyor bu arada çocuklardan ziyade bize anne, baba, dede, anneanne vs bunlara yapıyor. Bir iki kez çocuk olarak da yaptı ama vurduğu çocukta elinden oyuncağını almıştı sinirlenmişti tabi ben yine oyuncağını da almış olsa bu yaptığının doğru olmadığını söyledim artık napmam gerekiyor bilmiyorum bu durumu çözebilen var mı?