akilhem Geçmiş olsun başınız sağolsun
Benimde bebeğim yoğun bakımda yattı ilk bir hafta
Sütüm gelmedi sıcak suya bez ıslatıp göğsüme koydum sağmaya çalıştım.
Sürekli sıcak suya batırıp hemen suyunu sıkıp göğsünüze tutun. Sıcak duş alın göğsünüzü ovalayın. Banyo yapmak saçınızı taramak da çok işe yarıyor
Yiyeceklere gelince ençok süt yapan şey bestlak diye bi damla var eczanede onu alın göğüslerinizin bir kaç saate şiştiğini göreceksiniz. Tahin de aşırı derece de süt yapıyor ama gaz da yapıyor bilginiz olsun. Sütünüz gelse de gelmesede emzirin
Emzirdikce geliyor çünkü
İnşallah sizde de işe yarar bu bilgiler