Aylinayliz50 Kızlar grip oldum emziriyorum ilaç da içemiyorum kızıma geçmesini hiç istemiyorum çok küçük daha 6 aylık .en hızlı nasıl geçirebilirim ya nane limon içemiyorum nane sütü azaltır diye .
AliAreninAnnesi Aylinayliz50 Ben geçen haftalarda grip olmuştum sabah akşam C vitamini içtim bide nane limon içtim ama nanenin sütü azalttığını bilmiyordum 🙄 bir kaç güne iyileştim sonra 😊
Emily37 Aylinayliz50 kızım 6 aylıkken bende grip oldum.doktorum antibiyotik verdi yanında bitki çaylarıda tükettim birkaç güne turp gibi oldum şükür kızımada geçmedi
defnegynk Aylinayliz50 ıhlamur ve meyve tüket bol bol . Geçmezse antibiyotik kullanırsın . Emzirirken kullandım. Önce sütümü sağdım sonra ilaç aldım. Bi sabah bi akşam süt sağımı yaptım. 12 saatlik arada göğüsüm şişerse sağıp döktüm .
Emily37 Aylinayliz50 nane limon yada ıhlamur çok iyi geliyor.içine birde bal dök 1 kaşık.birde 1 çay kaşığı toz zencefil,1 kaşık bal ve yarım limon sık üstüne sıcak su dök karıştır iç.inanılmaz rahatlatıyor canım
cisemada Kızım 1 aylik grip oldum. Taze zencefil rendeleyin bala. Boğazı yaka yaka iniyor ama 2 3 güne bir şeyin kalmıyor. Bide rezene zaten gaz için içiyordum onu fazlalastirdim
Kusbusra İnstagramda hastalanmayan çocuk sayfası var oradaki sarımsak kürünü yap birkaç güne toparlarsın