SedaNurAtlan benim oğlan 28 kasımda 4 yaşa girecek ve ilk defa kendi istediği gibi olsun isityor😂
Ben zaten bu zamana kadar farkında olmadığı için öyle aman aman abartlılı bişeyler yapmadım sevmiyorımda genelde balonlar hafif süsleme pasta falandı anı olsun fotoğraf olsun diye şimdi ful konsept örümcek adamlı istiyor 😳😂peçetesi masa örtüsü pastası balonunu😂ilk defa kendi istediği gibi bir doğum günü olucak o yüzden heyecan var😂😂hoş yine abartı olmicak aile arası kaynanamlar annemler biz o yüzden trendyolda setler var onları seçtik oğlumla 1 aydır hergün soruyor anne doğum günüm ne zaman, anne örümcek adamlı pasta alıcakmısın geçmiyor çocuğuma günler 😂