Bebegim prematüre göğsümle doymuyor çok ağlıyor hep bırakıp uyumasını istiyorum ağlıyor benim dolapta sütüm var onları biberonla kıza veriyorum hemen uyuyo doktorlar mama önerimiyor ama ben çok zorlanıyorum ya arada vereyim bari diyorum ama hangi mama veriliyor prematüre bebeğe bilmiyorum