Hava kullandım doktor önerisiyle bide burnunu surekli çekiyordum burun aspiratöru ile hava kullandıktan sonra burnundaki mukus yumuşayıncaya çekmesi daha kolay oluyir özellikle eşime yaptırıyordum bazen onun nefesi daha iyi çekiyordu 😄 sonra azaldı banyodan sonrada kesinlikle çektir canim oyle bırakma sakın odanın nemine de dikkat et şu an iki aylık olduk biraz daha iyiyiz Allah yardımcın olsun