MinelsMom Merhabalar 11 aylık bebegim var ayaklarını üst üste koyup kendini gerip kasıyor yaklaşık 4 5 aydır aynı şeyi yapıyor başlarda bisi istiyo o an kendini ole anlatıyor filan diyordum ama son zamanlarda çok yapmaya başladı sizce ne olabilie
3ccukannesi Bizimki de yapıyor maması agzına giderken kasılırken sesde cıkarıyor heycandan köpeğimiz cama gelince yapıyor genelde çok heycanlanınca oluyor ben korkulacak bişey olduğunu düşünmüyorum çok tatlı oluyor öyle yaparken😅
kasmir9494 Bazı bebekler genital bölgeden haz duymayı kaşınma,sürtünme vs gibi çeşitli sebeplerle erken keşfedebiliyor. Anlattığınız davranış sanki öyle gibi geldi ama aklınıza takılıyorsa mutlaka videoya çekip bir doktora gösterin.