Bilgeebaby bende bende çok yerimde durmayı sevmem benim küçük versiyonum gibi babası da hareketli ikimozden de biraz aldıysa sonuç bu herhalde ama valla ben yoruluyorum o yorulmuyor kalkar kalkmaz direk tutunup kalmaya çalışıyor daha uyanali 2 dk olmuş diom ben gözümü açamıyorum çocuğum sendeki bu enerji nereden gelio birde gece 3,4,5 kez kalktığı zamanlar da aynı enerjiye sahip 🤣🤣