ONAEA Kızlar bir haftadır karnımdan sağ üat tarafından çıt diye ses geliyo normal mi sizce bugün doktora sordum normal dedi ama bi türlü rahat edemiyorum şu ses oldukça sürekli değil ama akşamları bi kaç defa hissediyorum başına gelen var mı 9 aya doğru ileriyorum hamilelikte de çatlıyosun falan diyen bile oldu
AviL06 ONAEA hamilelik döneminde ilk olduğu için çok araştırma içindeydim. Bazı kadınların karnından bebeğin sesleri duyulabilirmis. Ben duymamıstım ama böyle bir şeyin varlığını biliyorum 🌹 kısacası normal 😇
ONAEA SevimliHayaletCasper ben nefes almakta zorlanıyorum artık onun da yeri baya daraldı sanırım 😁😂🥰
asmedomom Son zamanlarinda bebegin eklemlerinden geliyormus o ses, ben hic duymadim ama🥲 doktorunuz da normal demis zaten, stres yapmayın, inşallah saglikla kavusursunuz 🙏🏼