Kızlar araştırdım ağlayarak yada aglatmadan uyku eğitimi varmış anladığım kadarıyla ben bebeğimi bırakıyorum uyusun diye asla uyumuyor hep beni bekliyor sallayarak uyutuyorum bekliyorum kendi başına uyuyabilir mi diye yok ağlıyor ben de dayanamayıp kucağıma alıyorum sallıyorum , ama hep böyle olmaz gibi çok zorlanıyorum o da bende ne yapmalı , bıraksam ağlasa vicdanım el vermiyor ama sanki gün geçtikçe daha daha çok sallanma daha da çok ninni istiyor desteği artırmamı istiyor ne yapmalıyım tam 3 saattir uyutmaya uğraştım suanda ve pes ettim bıraktım uyumasın diye dursa durmuyorsa huysuz , görüşlerinize açığım