edaisikkaya kızlar bir aylık bir kızım var dün doktor kontrolünde kilosu sınırda çıktı doktor takviye mama ver önce meme sonra mama dedi ama nasıl vereceğim bilmiyorum şırınga ve kaşıkla meme reddi yapacak gibi duruyo biberondan da korkuyorum ne yapayım
Adenveannesi edaisikkaya sırıngaa ve kaşıkla meme reddi yapmaz biberonla meme reddi yapma olasılığı daha yüksek. Eldiven giyin küçük parmağınızı bebeğin ağızına sokun meme gibi emerken şırıngayla yavas yavas verin mamayı en iyi yöntemi bu yenidoğanda yatarken hep öyle verdik oradaki hemşirelerle reddi yaşamadık
edaisikkaya Adenveannesi o şekilde yapıyorum şırıngayla ama bu seferde ağzına dolu dolu geldiği için memede isteksiz emmeye başladı
Adenveannesi edaisikkaya çok az ve yavas verin verdikçe eliniz alışacaktır tada kaşık biberonlar var onları da deneyebilirsiniz