basak__333 ılık banyo 😁 bebeğiniz daha erken uyur rahat uyur.. ama her gün banyo yaptıramazsın tabki , ben şöyle yapıyorum odaya geçiyoruz ışıklar kapalı , uyku tulumu giyilmiş , mamasını yiyor bitince direkt uyumasa da hiç bi şekilde yatağından kaldırmıyorum hatta bende yanına uzanıyorum öylece kendi kendine uyuyor .. bunu ben 2 buçuk aylıkken yapmaya başladım. Şuan 4 aylığız her akşam 7 de uyuyor... maşallah.. kendi alıştığı için 6 buçuk gibi huysuzlanmaya başlıyor yatağa geçiyoruz emiyoruz vs derken 7 oluyor ve uyuyor. Böyle alıştırmıştım zamanında.. hala da öyle inşallah bozulmaz 😂😂🙏🏻🙏🏻🙏🏻🧿🧿