Esinnnmnnnn KizLr oğlum 6 buçuk aylık bugün menenjit asisi oldu.atesi çıktı yanlışlıkla açık.calpol verdim 2 aydır acıktı.bisi olur mu .dolapta yenisini gördüm şimdi onu actm verdim.lutfen dönüş yapin
ipegimsi Esinnnmnnnn acık calpol derken birde buzdolabına koymayın o tarz şurupları asıl buzdolabı zarar veriyor bakteri üretiyor
patronbebekk Esinnnmnnnn 1 ay sonra atmak lazım ama bişey olmaz. Dibine şekerleme çökmediği sürece kullanılıyor