nurangltkn_ Bebeğim 1 aylık ve ilk defa böyle çok ağlıyor durduk yere uykudan ağlayarak kalktı ve susmuyor sürekli Ikınarak ağlıyor ne yapmalıyım sizce neden
annemm33 nurangltkn_ gazi vardir gaz ilaci verebilirsiniz kimiyonlu demdelyin hem siz hemde bebege verin 1 2 cay kasigi
2boymommy nurangltkn_ gazi vardir gazdan dolayi kakasinida yapamiyordur muhtemelen bizde aynisini yasadik düzenli olarak hem bigaia hemde sab Simplex kullandik cok faydasini gördüm ama biraz sabirli olmalisiniz hemen gecmiyor 🫶🏼
Hadianne nurangltkn_ gazı vardır canım YouTubedan bak gaz masaji yap eğer yaptırabilirsin ılık bı duş yaptır onu rahatlatir
Alyaece1 Ilık bi duş aldırıp karnına bebek yağıyla masaj yapın iyi gelecektir hem sakinleşir kakasını yapamıyorsa yapacaktır
Sedaaa55 Gazı vardır canım karnına yağ ile masaj yap ayaklarını kalın giydir ve sıcak su torbası koy ayaklarına
Meriskus nurangltkn_ ılık duş aldırıp karnına masaj yap bebe yağı ile ayaklarımı ikeri yeri yap Rezene çayı iç mutlaka bir çay kaşığı bebe ver bende verdim genede araştır canım Ama masaj ve duş hergün yap
inan-472 nurangltkn_ 20 günden sonra gaz sorunu baslıyor kesin gazdır akşam 6 dan sonra ağlama ve ıkınma sorunları başlar banyo yaptırın masaj yapın karnına damla kullanmanız gerekebilir siz kimyon ve rezene cayı icin emziriyorsanız
Vera094 nurangltkn_ ya gazı vardır ya açtır ama ayaklarını kendine doğru çekiyorsa gazdır karnına masaj yapın youtubeda gaz masajı videoları var