Kızlar 11 günlük bebeğim var gözünde çapak vardı peçete ile sildim altında bir kızarıklık vardı doktor küçük zaten kendiliğinden iyileşir dedi ama çok kötü duruyor başta kızarıktı soyulmuş gibi sonra sapsarı oldu böyle sarı çapak gibi bir şey aktı sonra iltihabı benziyor yara kabuk gibi bir şeye bağlı da anlamadım kendisi çizmiştir diye düşündüm ama bugün diğer gözünde de aynı şey oluşmaya başladı yani böyle soyulmuş gibi kızarık gözü aynı şey burnunda da var başta kendim yaptım sandım burnunu temizlerken ama hayır bu benim ikinci kızım yapsam ilk kızıma yapardım o kadar da dikkat ediyorum kendim yapmadım bence böyle kızarık soyulmuş gibi birkaç gün sonra böyle sararıyor orası böyle iltihaplı gibi kavuklu bir şey oluyor bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen onu öyle görünce çok üzülüyorum