Mcnnm7 ben şahsen doktora gitmeden 5 aylıkken yavaştan tadımlara başlamıştım ilk olarak yoğurtla başladım 3 gün kuralı ve arttırma yöntemiyle daha sonra havuç patates kabak olarak ilerledim. Hedefim ilk olarak sebzeleri yedirmek daha sonra meyvelere geçmekti. Şuan 9,5 aylık çok şükür herşeyden yediriyorum. Yakında özel yemekleri kaldırıp bizim yemeklerden yediricem inşallah