Esenn13 18 günlük Bebeğim var son bi kaç kusması sarı renk ve çok fazla miktarı. Ayrıca afedersiniz sümük kıvamında yapışkan gibi. Başına gelen var mı? Normal midir acaba
elifiii Esenn13 eğer emzirme sonrası olduysa gaz nedeniyle kusuyorlar. Sarı renk de sütünüzün yağı.. Eğer genel hali iyiyse bebeğinizin sağ sol meme arasında bile pıt pıt gazını cıkartın. Eğer kusma devam ederse dr ile iletişime geçin.
Roniya Esenn13 benim bebeğime bir kere olmuştu bu durum. Doktor normal demişti bana ama 2-3 aylık falandı
Ironsides Esenn13 sutunuz bbu ara daha sari geliyodur ilk zamanlar sagdigim sutlerden biliyorum dsha sariydi yani bende endişelenirdim bu sebepten doktora gittik icin rahat olsun bisey yok reflu dedi gonderdi