siradan_biri Merhaba, benim bebeğim kronolojik 5 aylık, düzeltilmiş 2 aylık. Son 3 haftadır mamaya başladık, mamaya başladığımızdan beri gazı çok kötü kokmaya başladı normal mi ?
Femme1 siradan_biri evet bizde mama ve anne sutu kullaniyoruz. Genelde kaka yapmasina yakin daha cok koku oluyor