ssunacicek Kızlar başka mamadan golden goata geçen yada hep onu kullanan var mı ? Bi sorun yasadınız mı bebeğim dogdundan beri hip kullanyo ama bir aydır skıntı yasıyoruz golden goata gecicem ?
gizgez ssunacicek Aptamil prosyneo kullanıyorum. Öncelikle gaz ve kabızlık sorunu yaşamdık. Uyku süresi uzadı. Kilo alımıda gayet iyi öncesinde başka kullanıyorduk tat sorunu yaşamadık bunada alıştı gayet memnunum kesinlikle tavsiye ediyorum
ssunacicek Bebek070 inş bizede iyi gelr yaa kıyamam bütün gece ıkındı sabaha kadr uykusuda coktu bu gün bi baktım azcık yapmıss kabız zaten 3 4 günde bi yapmaya başlamıstı mama herlde artık iyi gelmiyo hip kullanıyodum bende
ssunacicek minigiim başka mamadan geçince mi yapıyo acab bebekten bebge de değişiyo ama herkesde aynı etkiyi yaptıysa alıp almamaya karar vericektim
hanimefendi Ben de golden goat veriyorum … çok kişi tavsiye etmişti, memnunum , süt gibi kokuyor resmen
minigiim ssunacicek yok geçişten değil de bır kaç kişiden de duydum golden goat kabız yaptığını bazı bebeklerde görülebiliyormus sma gectim kabızlığı da bitti
minigiim gizemyusein sadece mama ile besleniyorduk doktor önermişti probiyotik açısından vs Normal Aptamille farkı da aşırı gaz yapmıştı normal Aptamil ama prosyneo kullanırken hiç gaz sorunu yaşamadık
Pink1714 Bende normal aptamil kullanıyorum üç aydır ama değiştirmek istiyorum gaz yapıyor ve kokusu hoşuma gitmedi içerik olarak gölden goat mı temiz sizce kullananlar memnun mu
minigiim Pink1714 ben Instagram vs içerik okumalarıyla golden goat almıştım kabız yaptı bir kaç doktora danıştım hepsi -sma hipp Aptamil- bu üç mamadan baska mama önermem demişti biri evolvia da önermişti