madeinpelin Kızlar bebeğim 33 günlük üç gündür emzirirken ya da uyumaya dalarken bir anda irkilip korkuyor, ya da ağlayıp susuyor ve çok farklı bir ağlama. .sizce neden olabilir yaşayan var mı ?
sedasayan1111 madeinpelin gaz sancısı olabilir yenidoğan refleksi olabilir korkma kardeşim sen uyuturken duanı et öp uyut Rabbime emanet olsun inşaAllah vatana millete hayırlı Salih evlat olur analı babalı büyüsün inşaAllah
madeinpelin sedasayan1111 ne güzel dilekler bunlar 🖤 teşekkür ederim amin 🙏 Allah evladınızı size bağışlasın 🌸