Bebegim 3 gun sonra tam 3 aylik olcak 3300 olarak dogum yaptim sonrasinda sariliga yakalandi iki kez isin tedavisi gorduk 20 gunlukken hala 3300 kiloya zor ulasabildik beslenme yetersizliginden hastanede yattik 3600 olarak ciktigimizda bebegim 25 gunluktu suan 3 aylik olucak 2 gun once tamamen ciplak 5300 cikti sadece anne sutu aliyor yetersiz olabilir mama basliyabiliriz dedi kakasini yapamiyo surup sayesinde yapiyo iki gundur ama gunde 5 bez degistiriyorum cisli denildigi gbi bi yumurta agirliginda oluyo bazen dolmak.uzere bile oluyo ama bebegim asiri hareketli uyanik kaldigi her saniye yerinde durmuyo ve ben zorla emziedigimde kusuyo mama veren annelere saygisizlik etmek degil amacim ama sutum varken de mama vermek istemiyorum sizce iyi degil mi saglik ocagindaki ebemiz yeterli kilo alimi demişti bu arada beslenme eksikliginden hastanede yattigimizda mama başlanmıştı 40 gunluk olana kadar bnde mamaya devam ettim ama baska bi doktor fazla beslenmekten rahatsiz mamayi birak sadece sutun yeterli demisti kafayi yicem lutfen yardim edin cok uzun oldu bu arada hakkinizi helal edin