Minnakkizim benim oğlum 4 aylıkken sürünmeye başladı. Yere yorgan serip ona bi alan açtım rahat rahat hareket edebilsin diye. 5 aylık şuan da neredeyse apalamaya başlayacak. Bence onları özgür bırakmalıyız. Hem ertafı keşfetsin, hem kendini, hemde yalnız vakit geçirebileceği zamanları daha keyifli hale getirmiş oluruz. Tabi ki korkmanız çok normal. Ama düşe kalka büyüyecekler. Siz de eminim ki zamanla bu duruma alışacaksınız