pinkopink Bebeğimin ateşi var fitil koydum birazdan iner elleri ayakları buz gibi çorap giydirmelimiyim
BelaCivciv pinkopink Hayır giydirmeyin. Ateşi olduğu için eller ayaklar soğuyor, vücudunun doğal tepkisi bu
Esraemir34 pinkopink çorap giydir muhakkak doktorum söylemişti bebekkerde ateş çıkınca vücut kendini zorladığı için el ayaklar soğuk olur demişti ben oğlumun atası çıkınca çorap koyarım ayağına
Iki_pasa_annesi pinkopink ateşi varsa giydirmeyin bisey zibin veya atletle dursun dusunce ince biseyler giydirirsinjz
Ozge_5555 pinkopink çorap giydirin üzeri ince olsun birde ayaklarına limon sürebilirsiniz geçende bnm kızımda ateşlendi corabina limona batırıp giydirdik geçmiş olsun
Ea_annesi Corap giydirmelisin diye okudum nerde bilemiyorum internttn bakın isterseniz ya da bu sitenin blog kısmında arayın bakayım bnde bulursam attayım
Ea_annesi Baktımda herkes farklı söyluyor yanlış yönlendrmek istemem mantklı olanı sz karar versenz dha iyi