Kızlar merhaba herkese. Kızım 20 aylık ve doktor kontrolünde kilomuz 3 ay geride çıktı. Zayıf bi çocuk zaten, yemek asla yemiyor, sürekli memede yaşıyor gece/gündüz. Doktor artık bünyesine gerekli olanları meme karşılamıyor bırakalım, yemek yesin dedi. Ben de bıraktırmak istiyorum yemek yiyeceğini ve uykularının daha düzene gireceğini umarak.
Şimdi sorum şu, kızım memeye resmen bağımlı.
Zaten kolik bebekti, sadece memede salinleşip uyuyabiliyordu. 20 aydır memeyle uyuyor, gece saat başı aç olmadığı halde meme-uykuya geçme ilişkisinden uyanıp emerek geri dalıyor. Kesintisiz uyuyan bir çocukta değil, alerjik olduğu için uyaranı çok ve sık uyanıyor, sürekli kendim uykuya geçiriyorum. Bu konuda meme işimi çok kolaylaştırıyordu, bıraktıktan sonra her uyandığında geri dalamamasından çok endişeliyim. Nasıl uykuya geçireceğimi düşünüyorum kara kara… asla ayakta sallanmaz. Önerilerini bekliyorum… 20 aylık memeyi bırakmakla ilgilide düşünceleriniz varsa yazın kızlar..