İyi akşamlar arkadaşlar
Oğlum 19 aylık 4 kez sünnet için doktora götürdük. Önce küçük dediler sonra kilosu az kendine gelsin dediler 3. kez gittiğimizde alerjisi olduğundan hapşırıyor burun akıntısı oluyor diye yapmadılar şimdide pipisi gömük 5 yaşına kadar bekleyin diyorlar biz o kadar geç yaptırmak istemiyoruz bu durum başına gelen varmı bize yardımcı olurmusunuz ?