Kızlar ben doğumdan 52 gün sonra henüz Regl olmadan devlet hastanesinde sipral taktırdım. Doktor inanılmaz kabaydı canımı yaktı normal mi bilmiyorum sorduğunda cevap bile vermedi Regl değilken taktırdıgınızda canınız yandı mı? Asıl sorum da şu ki benim kanamam ilk başlarda azdı şimdi hafif pıhtılı ve biraz daha kanama var. Regl ile birleşmiş olabilir mi sizce. Kasıklarımda da ağrı var şu an. Ve sizin sipral sonrası kanama ne kadar sürmüştü ağrı acı oldu mu?