Merhabalar öncelikle kizim 1 yasinda yakin zamanda ameliyat olmam gerektiği icin ve anne sütüne bağımlı olup ek gıda hiç ama hiç yemediği için sütten kestim şimdi ek gıda yiyo ama doktor 2 yaşına kadar mama vermem gerektiğini sadece ek gıda gelişimini desteklemez dedi ama iciremiyorum mama nasıl icirebilirim çok kafama takıyorum çok vicdan yapıyorum doyuyor mu gelişimi nasıl olacak diye