sulecelk23 17 günlük süt sağdım denemek amaçlı geceleri dogmadıgını düşündüm 2 gögüsten emzirdikten 2 saat sonra sagdım 80 cc çıktı normal mi sizce?
UcuBulunamayanBant sulecelk23 gayet iyi bence yeterli sutunuz zamanla daha da artacaktir bide sagma sureniz ve elektriklimi manuelmi pompaniz oda onemli elektriklide daha cok çıkıyor genelde
dilay06 sulecelk23 doymamak değil de gaz sancısı olduğunda ağrıdan tok da olsa emmek ister ısrarla masaj yapın gazını iyice çıkarın en az 10 dakika masaj yapmanız lazım
bettyx sulecelk23 benim 2 aylık 60 cc anca çıkar bence çok iyi ben mama takviyesi yapıyorum mecbur tabi sütün gayet iyi maşallah
eusems sulecelk23 valla 2bucuk aylık benimki uyanık olduğu her dk mememde ama üzerine 90 cc mama içmezse doymuyor sağayım dedim emdikten sonra 2 memeden 20 cc cikiyor. Bebek kendisi sagma makinesinden daha fazla çekiyor
birbeyazoglanbirkarakiz si sütünü sorgulama böyle kalmayacak daha da çoğalacak ve sen hep olumlu düşün ki sütün miktarı da olumlu etkilensin beynin düşündüğün her şeyi biliyor unutma si emzirirken gelen süt ile sağdığında gelen süt asla aynı değil beynin emzirdiğini ve sağdığını da ayırt edebiliyor ona göre süt salgılıyor bunu bana doktorum demişti sü de semizotu, bol su, güzel bir uyku ve ısırgan otu çayı aşırı süt yapıyor eğer ben gördüğümde çıkan süte göre etkileniyorum diyorsan bunları yiyerek ve uygulayarak çıkan sütü fazlalaştırabilirsin, böylelikle gördüğün süt seni tatmin ederse kendini de kötü hissetmezsin👍🏻
Ozge191204 sulecelk23 çok normal zamanla artıyor iyi çıkmış benim dahas çıkıyordu sonra zamanla doldurmaya başladı biberonu
basubasu sulecelk23 sütünüz gayet iyidir emin olun . Ki sağımda çıkan süte pek aldanmayın bebek emin olun emince en az 2 katını rahat çıkartıyor. Ben demiyorum doktorlar ve emzirme danışmanları diyor 🤍