MTkutay Merhaba kızlar ebebekten 120 liraya aldığım owli korsemi satıyorum 3 hafta tek kullandım sezeryan sonrası bende çok işe yaradı 50 liraya satıyorum.
Nesibebusra Efelibiryesim bende ayni korseden var arzu ederseniz satabilirim. Hic bir defosu yok sifir gibi :)
Benoanne Nesibebusra merhaba korsenizi saticaginizi söylemişsiniz üstünden biraz geçmiş ama hala satıyorsanız alabilirim bedeni kaç acaba birde
Eveb19 Benoanne bende de var hala düşünüyorsanız xl beden. Büyük almışım hamileyken almıştım elimdekini satabilirsem küçük bedenini alicam bende
Betul334 Merhaba bende internetten almayı düşünüyorum dogum yapalı 1 hafta oldu 88 kilo cıktım dogumdan sonra kaç beden olur acaba bana