Masalina12 Ulucunannesi çok normal canım ben 85 gün oldu işte sezeryan olalı bazen hala ağrıyor yara dır çok normal bazen şişer bazen ağrır
Ulucunannesi Masalina12 ağrı kesiciyi kullanmam lazımmış su yapmış öyle dedi doktor sezeryanı doğum saymayanlar var bu acı daha kötü bence herkes aylarca ağrı yaşamaya devam etmiş