Zeyn0206 Kızlar oğlum 20 aylık bir gün için de 8 9 bez değişiyorum ama kaka yapıyor bu kadar fazla kaka yapması normal mi ishal değil normal yapıyor poposu yara oldu resmen
busra2709 Zeyn0206 bağırsakları çok çalışıyor demek ki hazmediyor ama yine de bir doktora danışın kilo almaz çok tuvaletini yapan çocuk önemli bir şey olabilir
Tubaalprsln Zeyn0206 Benim bebeğimde öyle 7 defa falan yapıyor 10 buçuk aylık sıvı değilse sorun yok diye duydum bide yemek çok yiyor mu yiyosa yediğini çıkarıyodur 😊
Zeyn0206 Tubaalprsln evet çok yiyor ama ne bileyim her bezine baktığımda kaka ve poposu çok acıyor bazen silmekten kanıyor günde 9 u bile buluyor bazen
Tubaalprsln Zeyn0206 Ondan yapıyodur bende aynı şekilde altını değiştiriyorum 10 dk sonra bakıyorum tekrardan yapmış oluyo bazen çok yapıyo bazende az yapıyor. Eniştemde hastanede çalışıyo laboratuvarda ona da sordum sıvı yapmadığı sürece bişey olmaz çok yiyodur dedi
Tubaalprsln Zeyn0206 Dediğin gibi pişik sorunu oluyor eğer denemediysen arko krem clasic olan çok iyi onu kullanıyorum son zamanlarda eskisi gibi değil
Elenor17 Ah benimki de 3.5 aylık kaka yapsın diye gözünün içine bakıyorum mafoldu evladım kabız değil ama yapamıyor gaz atarken bile ağlıuor :(
Zeyn0206 Tubaalprsln sudocu kremini kullanıyorum ben de ama fayda etmiyor bugün mesala hep kanadı onu deneyeyim bir de teşekkür ederim