esgc Merhaba kızım 8 aylık gece emmeye kalktığında geri uyumuyor 2 saat uyanık kalıyor. Gündüz uykusu deseniz o da toplam 1 sa. Normal mi bu? Emip geri yatması lazım değil mi
Tuba esgc benim oğlumda 8 aylık olduğundan beri aynı. Şuan 10 aylık ve her iki saatte bir uyanır ve uyandığındada hemen uyumaz🤨 gündüzleri de bi kere yatıyor bir saatliğine
NeclaDefne esgc diş döneminde olduğu zaman ya da büyüme atağında olduğu zaman yaptı kızım kör karanlıkta oyuncaklarla oynadı sabah 6 da yatar 1 saate kalkardı sanırım 8 ay cıvarıydı hep böyle gidecek sandım ama şükür gecti eski duzenine döndü.
Egesem esgc 7 aylıkken başladı 10 aylığız haftanın 4 5 günü gece kalkıp 1 2 saat yatmıyor bildiğiniz gündüz olmuşta uyanmış neşeli filan🤦♀️ gündüz uykusuyla alakası yok bizimkinin toplamda 2 saat uyuyor karnı da tok oluyor aslında ama bilmiyorum ne zaman düzelecek huy kalacak diye korkuyorum
Seydanur2355 Ah ah benimki 11 aylik dun 3 de memeye kalkti sabah 7 de yatti delirecem 2 aydir bu sekil memeden kesecem baska yol yok..yoksa yatmiyacak..artik ruhen fiziken çöktüm uyumadigi icin:(
SareAdaE Ya her bebekmi böyle acaba benim kızımda 7aydan beri böyle 11aya yaklaştık şimdi gece belirsiz bir saatte uyanıp 2saat uyumaz açlık vs değil gayet uykusunu almış gibi emincede geri uyumuyo o aylardan beri böyleyiz çözüm bulan varsa yardımcı olsun😚
NeclaDefne Egesem sizin baya düzen bozulmuş 2 hafta filan sürmüştü bizim ama ben rutine hep sadık kaldığım için kolay atlatmış olabiliriz
Egesem NeclaDefne evet oturtturamıyorumda haftanın 4 5 günü illa öyle yapar 1 2 gün deliksiz uyur Bi değişiğiz😔😴 ki gündüz uykusu güzeldir bilmiyorum umarım huy kalmaz
NeclaDefne Egesem mesela kızım gunduz uykusunu az fazla kaçırdıgında gece çok uyanır. Kalkacağı saatler belliyse o sizi uyandırmadan siz onun uyanmasını beklemeden beslenmesini yapıp uykusuna devam etmesini sağlasanız çok etkili bir yöntem ben denedim işe yaramıştı.
Egesem NeclaDefne mantıklı canım ama belli değil Bi gece 1 ve 5te kalkarken Bi gece 6ya kadar uyuyup Bi daha uyumaz bizim iş karışık ama yine de deneyeceğim zaten uyanıyor bir şey kaybetmem sağol canım
SareAdaE esgc yine ayaktayız yarım saat uyanmalar sonucu kalkıp oturduk en sonunda 😚yokmu acaba bi çözüm bulan
esgc SareAdaE SareAdaE biz de 2 saattir ayakta geri yatmadı yine. Ve sabah işe gidiyorum. Gerçekten sinirlerim yıprandı artık