kukuliiii çok benzer bir durum yaşadık 17 günlük iken sarılık düşmeyince tahlil yaptılar idrarda enfeksiyon çıktı, 6 gün yeni doğan yoğun bakımında antibiyotik tedavisi aldı, beni dehastanenin anne oteline yerleştirdiler, sürekli emzirmek için çağırıyorlardı. Şükür enfeksiyon gidince sarılık hızla düştü