Selam güzel anneler 🤍 gebeyken güneşten dolayı yüzümde lekeler olusmustu birkaç krem vs denedim amaaa olmadı hala duruyorlar hatta yazın daha belirginleşiyor. Sonra gittiğim güzellik merkezi yosun peelingi kesin çözüm olur leke gider dedi duyan yaptıran var mı kızçeler deneyimleriniz benim için kıymetli ❤️❤️