minikpandam-_- inan-472 tabii ki sık sık ölçüyorum 37.5 u geçmiyor şükür takipteyim olabilir çünkü kulakları ciğerleri temiz dedi boğazı çık hafif kızarıklık dedi belki ondan gerek görmemiştir ilk bebeğim olunca tam hakim değilim çok panik yaptım
minikpandam-_- Adasenay öncelikle sizede çok geçmiş olsun 🌸 iltihap demedi çok az kızarıklık dedi pek önemsemediklerini geçer iki güne dedi geçmezse tekrar başka doktora giderim şükür ateşi bugün maksimum 37 lerde az düzeldi
minikpandam-_- SumeyrAram inşallah canım gözlemliyorum aşırı artarsa mecbur yine onun sağlığı için inşallah çabucak iyileşir